Oho Live TV:n kasvu ja kehitys jatkuu, vaikka toukokuussa ulospäin näkyvä tahti hidastuikin. Tavoitteet on asetettu korkealle ja sisältöä on tulossa kesällä enemmän kuin koskaan aikaisemmin.
Katselumäärät ja tilastot Oho.ee-sivustolla
Livekatsojien määrä: 1 111
Uniikkien katsojien määrä: 828
Katsojien määrä jälkikäteen: 626
Uniikkien katsojien määrä jälkikäteen: 472
Minuutteja katsottu suorana: 1 636
Minuutteja katsottu jälkikäteen: 713
Keskimääräinen katseluaika: 05 min 8 sek
Sivustolla uniikkien kävijöiden määrä: 2 208
Sivustolla vierailuja yhteensä: 3 743
Keskimäärin numerot pienenivät jokaisella osa-alueella, mutta sivuston uniikkien kävijöiden määrä pysyi samana.
Livelähetyksiä katsottiin eniten pöytäkoneilla (49.7%) ja seuraavaksi suosituin katseluun käytetty laite oli mobiili (46.4.%).
Sivustolla katsotuin ohjelma oli NEZ Drift Estonia-kilpailut, jota seurasi yhteensä 521 uniikkia katsojaa.
Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Suomi
Minuutteja katsottu: 6 232
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 10 427
Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 24 540 henkilöä.
Facebookissa katsotuin ohjelma oli erikoislähetys Leijonista, eli 2019 jääkiekon maailmanmestareista (2 414 katsottua minuuttia). Yli 10 sekunnin katselukertoja videolle kerääntyi 1 225 ja keskimäärin ohjelmaa katsottiin 21 sekuntia. Ohjelmaa katsoivat pääasiallisesti 55-64-vuotiaat naiset Uudenmaan alueelta.
Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Eesti
Minuutteja katsottu: 644
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 753
Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 27 250 henkilöä.
Facebookissa katsotuin ohjelma oli yhteenveto NEZ Drift Estonia-kilpailuista, joka keräsi 393 katseluminuuttia.
Tällä hetkellä Youtuben katsojamäärät ovat vielä pienet, joten emme lisää niitä huhtikuun tuloksiin. Tarkoitus on kehittää vielä Facebookia sekä omaa sivustoamme isommaksi, jotta saavuttaisimme isompia katselumääriä.