OhoTV Suomi

Jokainen hetki on liven arvoinen

Logo

Maaliskuun tilastot

Oho Live TV kehittyi eri alustoilla maaliskuussa 2019 verrattuna helmikuuhun. Olemme ylpeitä tuloksesta ja se antaa meille uutta puhtia jatkaa toimintaa yhä vahvemmin. Suurin kasvu oli Facebookissa.

Katselumäärät ja tilastot Oho.ee-sivustolla
Livekatsojien määrä: 624
Uniikkien katsojien määrä: 494
Katsojien määrä jälkikäteen: 223
Uniikkien katsojien määrä jälkikäteen: 192
Minuutteja katsottu suorana: 4 469
Minuutteja katsottu jälkikäteen: 676
Keskimääräinen katseluaika: 15 min 6 sek
Sivustolla uniikkien kävijöiden määrä: 951

Livelähetyksiä katsottiin eniten pöytäkoneella (50.8%). Sen jälkeen suosituin alusta oli puhelin (45.7%). Lähetyksiä katsottiin eniten Suomesta (48.1%) ja toiseksi eniten Virosta (29.7%).
Sivustolla katsotuin ohjelma oli SSS-Radio, jota katsottiin yhteensä suorana lähetyksenä sekä arkistoista 829 kertaa.

Katselumäärät ja tilastot Facebookissa
Minuutteja katsottu: 16277
3 sekunnin videokatseluita: 26 008

Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 43 359 henkilöä.

Facebookissa katsotuin ohjelma oli Fiksut, joista hevosurheilu oli katsotuin aihe (3 100 katsottua minuuttia). 10 sekunnin katselukertoja videolle kerääntyi 1 481 ja keskimäärin ohjelmaa katsottiin 20 sekuntia. Ohjelmaa katsoivat pääasiallisesti 35-44-vuotiaat naiset Uudenmaan alueelta.

Pisin keskimääräinen katseluaika oli jääkiekko-ottelulla Lastenklinikan All Stars vs Pietarinkadun Oilers. Sitä katsottiin keskimäärin 2 minuuttia ja 21 sekuntia. Katsojia olivat pääosin 45-54-vuotiaat miehet Varsinais-Suomen alueelta.

Tällä hetkellä Youtuben katsojamäärät ovat vielä pienet, joten emme lisää niitä maaliskuun tuloksiin. Tarkoitus on kehittää vielä Facebookia sekä omaa sivustoamme isommaksi, jotta saavuttaisimme isompia katselumääriä.