Oho Live TV on saavuttanut vahvaa näkyvyyttä ja kasvattanut verkkosivujen kävijämääriä huhtikuussa. Katselumäärissä ollut merkittävää kasvua maaliskuuhun verrattuna.
Oho Live TV laajentui Viroon ja näin aloitettiin Oho Live TV Eestin toiminta. Myös verkkosivut uudistettiin laajentumisen myötä ja ovat nykyisessä muodossaan keränneet hyvän määrän kävijöitä sivuille.
Katselumäärät ja tilastot Oho.ee-sivustolla
Livekatsojien määrä: 4 287
Uniikkien katsojien määrä: 2 410
Katsojien määrä jälkikäteen: 891
Uniikkien katsojien määrä jälkikäteen: 738
Minuutteja katsottu suorana: 37 142
Minuutteja katsottu jälkikäteen: 4 242
Keskimääräinen katseluaika: 11 min 4 sek (maaliskuussa 15 min)
Sivustolla uniikkien kävijöiden määrä: 2 609
Kasvua oli eniten livekatsojien määrässä, jossa nähtiin 85 prosentin kasvu maaliskuuhun verrattuna. Muuten kaikilla osa-alueilla kasvu oli merkittävää, vähintään yli 60% verran. Ainoastaan keskimääräinen katseluaika pieneni.
Livelähetyksiä katsottiin eniten puhelimella (68.9%). Sen jälkeen suosituin alusta oli pöytäkone (27.5%). Lähetyksiä katsottiin eniten Virosta (74.7%) ja toiseksi eniten Suomesta (8.8%).
Sivustolla katsotuin ohjelma oli Viron kehonrakennuksen & bikinifitnessin mestaruusosakilpailut, jota katsottiin yhteensä suorana lähetyksenä sekä arkistoista 2889 kertaa.
Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Suomi
Minuutteja katsottu: 14 873
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 15 978
Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 35 186 henkilöä.
Facebookissa katsotuin ohjelma oli Fiksut, joista Ylläksen eli Hannukaisen kaivoshanke oli katsotuin aihe (7 900 katsottua minuuttia). Yli 10 sekunnin katselukertoja videolle kerääntyi 1 822 ja keskimäärin ohjelmaa katsottiin 44 sekuntia. Ohjelmaa katsoivat pääasiallisesti 45-54-vuotiaat miehet Lapin alueelta.
Pisin keskimääräinen katseluaika oli Viron bikinifitnessin & kehonrakennuksen mestaruusosakilpailulla. Sitä katsottiin keskimäärin 1 minuuttia ja 30 sekuntia.
Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Eesti
Minuutteja katsottu: 702
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 546
Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 37 921 henkilöä.
Facebookissa katsotuin ohjelma oli Viron bikinifitnessin & kehonrakennuksen mestaruusosakilpailu. Yli 10 sekunnin katselukertoja videolle kerääntyi 84 ja keskimäärin ohjelmaa katsottiin noin kolme minuuttia.
Tällä hetkellä Youtuben katsojamäärät ovat vielä pienet, joten emme lisää niitä huhtikuun tuloksiin. Tarkoitus on kehittää vielä Facebookia sekä omaa sivustoamme isommaksi, jotta saavuttaisimme isompia katselumääriä.
Jatka lukemista
Työntekijän oma vastuu työkyvyn ja terveyden ylläpitämisestä lisääntyy etätyössä – tarvitaan yhteisiä pelisääntöjä ja esihenkilön tukea
Haitalliset lapsuuskokemukset lisäävät itsensä vahingoittamisen riskiä
Yrittäjien osinkoverotuksen kiristäminen ei innosta suomalaisia