OhoTV Suomi

Jokainen hetki on liven arvoinen

Heinäkuu 2019

Heinäkuun tilastot: Oho Live TV Suomi saavutti ensimmäisen kerran yli 100 000 ihmistä kuukauden aikana

Heinäkuu oli aktiivinen kuukausi Oholla ja se näkyi myös tasaisessa kasvussa sivustollamme sekä todella kovassa kasvussa Facebookissa. Saavutimme ensimmäistä kertaa yli 100 000 ihmistä sosiaalisessa mediassa.

Heinäkuussa aloitimme uudella ohjelmalla, MotorXpressillä, sekä jatkoimme suosikkiohjelmaa Pieni pala Hannaa. Myös Feller Experience julkaistiin viikoittain itsepuolustusaiheisilla jaksoilla.

Katselumäärät ja tilastot Oho Live TV Suomi-sivustolla
Livekatsojien määrä: 540
Uniikkien katsojien määrä: 449
Katsojien määrä jälkikäteen: 295
Uniikkien katsojien määrä jälkikäteen: 255
Minuutteja katsottu suorana: 1 550
Minuutteja katsottu jälkikäteen: 1 531
Keskimääräinen katseluaika: 7 min 43 sek
Sivustolla vierailuja yhteensä: 3 092

Livelähetyksiä katsottiin eniten mobiililaitteilla (52.1%) ja seuraavaksi suosituin katseluun käytetty laite oli pöytäkone (44.5%).

Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Suomi 
Minuutteja katsottu: 24 016
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 36 827
Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 101 026 henkilöä. 

Facebookissa katsotuin ohjelma oli  MotorXpress (yhteensä 13 066 katsottua minuuttia). Suosituin oli 22. heinäkuuta julkaistu osa, joka keräsi yli 3 sekunnin katselukertoja videolle kerääntyi 5 061 ja keskimäärin ohjelmaa katsottiin 22 sekuntia. Ohjelmaa katsoivat pääasiallisesti 35-44-vuotiaat miehet Uudenmaan alueelta.