Elokuussa Oho Live TV:n suurimpia muutoksia oli lanseerata kanava niin, että se pyörii nyt 24 tuntia vuorokaudessa. Sivuillamme vierailevat kävijät voivat siis katsoa lähetystä jatkuvasti. Ohjelmistossa näkyy edelleen uudet julkaisut sekä uusinnat, muu materiaali pyörii kanavalla muina aikoina.
Tämä toi isoja määriä katseltuja minuutteja elokuussa verrattuna aikaisempiin kuukausiin. Olemme hyvin tyytyväisiä tulokseen ja näemme, että kasvusuuntamme on oikea.
Katselumäärät ja tilastot Oho Live TV Suomi-sivustolla
Livekatsojien määrä: 2 338
Uniikkien katsojien määrä: 1 543
Katsojien määrä jälkikäteen: 169
Uniikkien katsojien määrä jälkikäteen: 134
Minuutteja katsottu suorana: 25 892
Minuutteja katsottu jälkikäteen: 812
Keskimääräinen katseluaika: 21 min 18 sek
Sivustolla vierailuja yhteensä: 8 824
Yhteensä sivustokäyntejä: 17 407
Ohjelmia katsottiin eniten mobiililaitteilla (50.3%) ja seuraavaksi suosituin katseluun käytetty laite oli pöytäkone (46.9%).
Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Suomi
Minuutteja katsottu: 18 899
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 28 707
Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 84 352 henkilöä.
Facebookissa katsotuin ohjelma oli MotorXpress (yhteensä 5 640 katsottua minuuttia). Suosituin oli 5. elokuuta julkaistu osa, joka keräsi yli 3 sekunnin katselukertoja 7 342 ja keskimäärin ohjelmaa katsottiin 13 sekuntia. Ohjelmaa katsoivat pääasiallisesti 35-44-vuotiaat miehet Uudenmaan alueelta.
Kiitämme yhteistyökumppaneitamme, toimittajiamme ja muita tukijoitamme hienosta kuukaudesta!
Jatka lukemista
Työntekijän oma vastuu työkyvyn ja terveyden ylläpitämisestä lisääntyy etätyössä – tarvitaan yhteisiä pelisääntöjä ja esihenkilön tukea
Haitalliset lapsuuskokemukset lisäävät itsensä vahingoittamisen riskiä
Yrittäjien osinkoverotuksen kiristäminen ei innosta suomalaisia