OhoTV Suomi

Jokainen hetki on liven arvoinen

Syyskuun tilastot: vahvaa kasvua verkkosivuilla

Syksy on lähtenyt hyvin käyntiin Oho Live TV:llä, kun olemme tavoitteidemme mukaisesti kasvattaneet vahvasti verkkosivuijen käyntien määrää. Olemme siirtäneet resursseja sosiaalisesta mediasta omille sivuillemme ja se näkyy. Olemme kaikin puolin tyytyväisiä syyskuun tuloksiin!

Katselumäärät ja tilastot Oho Live TV Suomi-sivustolla
Livekatsojien määrä: 2 329
Uniikkien katsojien määrä: 1 516
Katsojien määrä jälkikäteen: 464
Uniikkien katsojien määrä jälkikäteen: 335
Minuutteja katsottu suorana: 14 982
Minuutteja katsottu jälkikäteen: 3 401
Keskimääräinen katseluaika: 13 min 49 sek 
Sivustolla uniikkeja kävijöitä yhteensä: 8 766
Yhteensä sivustokäyntejä: 27 617

Ohjelmia katsottiin eniten pöytäkoneella (55.5%) ja seuraavaksi suosituin katseluun käytetty laite oli mobiililaite (42.1%).

Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Suomi 
Minuutteja katsottu: 8 103
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 10 485
Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 84 639 henkilöä. 

Facebookissa katsotuin ohjelma oli  MotorXpress (yhteensä 2 128 katsottua minuuttia). Suosituin oli 2. syyskuuta julkaistu osa, joka keräsi yli 3 sekunnin katselukertoja 2 154 ja keskimäärin ohjelmaa katsottiin 11 sekuntia. Ohjelmaa katsoivat pääasiallisesti 55-64-vuotiaat miehet Uudenmaan alueelta.

Kiitämme yhteistyökumppaneitamme, toimittajiamme ja muita tukijoitamme hienosta kuukaudesta!