OhoTV Suomi

Jokainen hetki on liven arvoinen

Tämän kevään alusvaatekampanja näyttää, mitä Lindex edustaa

Alusvaatteita meille kaikille – Lindexin tämän kevään alusvaatekampanja esittelee eri elämänvaiheissa olevia upeita naisia jokapäiväisissä ympäristöissä.

“Haluamme, että jokainen nainen voi olla oma itsensä ja tuntea olonsa itsevarmaksi riippumatta siitä, kuka hän on, miltä hän näyttää tai millaisen elämänpolun hän on valinnut. Haluamme kampanjassamme tuoda esille meille tärkeitä arvoja – aitoutta, persoonallisuutta ja suvaitsevaisuutta”, kertoo toimitusjohtaja Susanne Ehnbåge.

Lindexin alusvaatekampanja nostaa esille suurenmoisia naisia arjen eri tilanteissa. Osallistamisen ja kehopositiivisuuden edistäminen on myös osa Lindexin kestävyyslupausta sekä yrityksen ydintavoite naisten voimaannuttamisessa.

Naiset ovat aina olleet toiminnan keskipisteessä Lindexillä, joka aloitti alusvaateyrityksenä yli 65 vuotta sitten. Pitkän kokemuksensa ansiosta Lindex on Pohjoismaiden alusvaatemarkkinoiden johtava yritys ja istuvien, mukavien, laadukkaiden ja toimivien alusvaatteiden asiantuntija. Lindexin ainutlaatuinen ja selkeä Bra-volution-konsepti helpottaa oman täydellisen rintaliivimallin löytämistä, ja asiakkaat ovat kokeneet konseptin erittäin hyödylliseksi.

”Naiset ovat Lindexille kaikki kaikessa, ja haluammekin olla positiivinen voima asiakkaidemme jokapäiväisessä elämässä. Menestyksemme avain on naisten näkökulman ja tarpeiden huomioiminen kaikessa toiminnassamme”, kiteyttää Susanne Ehnbåge.