OhoTV Suomi

Jokainen hetki on liven arvoinen

Toukokuun tilastot Oho Live TV

Oho Live TV:n kasvu ja kehitys jatkuu, vaikka toukokuussa ulospäin näkyvä tahti hidastuikin. Tavoitteet on asetettu korkealle ja sisältöä on tulossa kesällä enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

Katselumäärät ja tilastot Oho.ee-sivustolla
Livekatsojien määrä: 1 111
Uniikkien katsojien määrä: 828
Katsojien määrä jälkikäteen: 626 
Uniikkien katsojien määrä jälkikäteen: 472
Minuutteja katsottu suorana: 1 636 
Minuutteja katsottu jälkikäteen: 713 
Keskimääräinen katseluaika: 05 min 8 sek 
Sivustolla uniikkien kävijöiden määrä: 2 208
Sivustolla vierailuja yhteensä: 3 743

Keskimäärin numerot pienenivät jokaisella osa-alueella, mutta sivuston uniikkien kävijöiden määrä pysyi samana.

Livelähetyksiä katsottiin eniten pöytäkoneilla (49.7%) ja seuraavaksi suosituin katseluun käytetty laite oli mobiili (46.4.%).

Sivustolla katsotuin ohjelma oli NEZ Drift Estonia-kilpailut, jota seurasi yhteensä 521 uniikkia katsojaa.

Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Suomi 
Minuutteja katsottu: 6 232
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 10 427 
Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 24 540 henkilöä. 

Facebookissa katsotuin ohjelma oli  erikoislähetys Leijonista, eli 2019 jääkiekon maailmanmestareista  (2 414 katsottua minuuttia). Yli 10 sekunnin katselukertoja videolle kerääntyi 1 225 ja keskimäärin ohjelmaa katsottiin 21 sekuntia. Ohjelmaa katsoivat pääasiallisesti 55-64-vuotiaat naiset Uudenmaan alueelta. 

Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Eesti 
Minuutteja katsottu: 644 
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 753 

Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 27 250 henkilöä. 

Facebookissa katsotuin ohjelma oli yhteenveto NEZ Drift Estonia-kilpailuista, joka keräsi 393 katseluminuuttia.

Tällä hetkellä Youtuben katsojamäärät ovat vielä pienet, joten emme lisää niitä huhtikuun tuloksiin. Tarkoitus on kehittää vielä Facebookia sekä omaa sivustoamme isommaksi, jotta saavuttaisimme isompia katselumääriä.