Oho Live TV:n kasvu ja kehitys jatkuu, vaikka toukokuussa ulospäin näkyvä tahti hidastuikin. Tavoitteet on asetettu korkealle ja sisältöä on tulossa kesällä enemmän kuin koskaan aikaisemmin.
Katselumäärät ja tilastot Oho.ee-sivustolla
Livekatsojien määrä: 1 111
Uniikkien katsojien määrä: 828
Katsojien määrä jälkikäteen: 626
Uniikkien katsojien määrä jälkikäteen: 472
Minuutteja katsottu suorana: 1 636
Minuutteja katsottu jälkikäteen: 713
Keskimääräinen katseluaika: 05 min 8 sek
Sivustolla uniikkien kävijöiden määrä: 2 208
Sivustolla vierailuja yhteensä: 3 743
Keskimäärin numerot pienenivät jokaisella osa-alueella, mutta sivuston uniikkien kävijöiden määrä pysyi samana.
Livelähetyksiä katsottiin eniten pöytäkoneilla (49.7%) ja seuraavaksi suosituin katseluun käytetty laite oli mobiili (46.4.%).
Sivustolla katsotuin ohjelma oli NEZ Drift Estonia-kilpailut, jota seurasi yhteensä 521 uniikkia katsojaa.
Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Suomi
Minuutteja katsottu: 6 232
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 10 427
Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 24 540 henkilöä.
Facebookissa katsotuin ohjelma oli erikoislähetys Leijonista, eli 2019 jääkiekon maailmanmestareista (2 414 katsottua minuuttia). Yli 10 sekunnin katselukertoja videolle kerääntyi 1 225 ja keskimäärin ohjelmaa katsottiin 21 sekuntia. Ohjelmaa katsoivat pääasiallisesti 55-64-vuotiaat naiset Uudenmaan alueelta.
Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Eesti
Minuutteja katsottu: 644
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 753
Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 27 250 henkilöä.
Facebookissa katsotuin ohjelma oli yhteenveto NEZ Drift Estonia-kilpailuista, joka keräsi 393 katseluminuuttia.
Tällä hetkellä Youtuben katsojamäärät ovat vielä pienet, joten emme lisää niitä huhtikuun tuloksiin. Tarkoitus on kehittää vielä Facebookia sekä omaa sivustoamme isommaksi, jotta saavuttaisimme isompia katselumääriä.
Jatka lukemista
Kesän makuelämyksiä.
Hoitovaihtoehdot urheilijoille polvikipujen voittamiseksi
Säästä sähköä