OhoTV Suomi

Jokainen hetki on liven arvoinen

Transparent

Kesäkuu toi Oholle uusia tuulia

Kesäkuussa Oholla näkyi ja kuului entistä enemmän. Saimme joukkoomme kaksi uutta toimittajaa, Joni Hildénin ja Penina Peltosen, jotka ovat ahkerasti julkaisseet juttuja niin artikkelien kuin myös videoiden muodossa. Lisäksi aloitimme yhden uuden ohjelman: Pieni pala Hannaa.

Katselumäärät ja numerot ovat pienessä laskussa, mutta keskimääräinen katseluaika nousi toukokuun viidestä minuutita yli 18 minuuttiin. Tämän kasvattaminen on ollut meillä päätoiminen tavoite, johon nyt päästiin.

Katselumäärät ja tilastot Oho.ee-sivustolla
Livekatsojien määrä: 164
Uniikkien katsojien määrä: 127
Katsojien määrä jälkikäteen: 123
Uniikkien katsojien määrä jälkikäteen: 102
Minuutteja katsottu suorana: 1 550
Minuutteja katsottu jälkikäteen: 371 
Keskimääräinen katseluaika: 18 min 54 sek 
Sivustolla uniikkien kävijöiden määrä: 2 443
Sivustolla vierailuja yhteensä: 3 840

Livelähetyksiä katsottiin eniten pöytäkoneilla (59.4%) ja seuraavaksi suosituin katseluun käytetty laite oli mobiili (37.3.%).

Katselumäärät ja tilastot Facebookissa Oho Live TV Suomi 
Minuutteja katsottu: 6 831
3 sekunnin tai pidempiä videokatseluita: 11 326
Yhteensä Facebookissa saavutimme julkaisuilla 48 587 henkilöä. 

Facebookissa katsotuin ohjelma oli  Fiksut-jakso yrittäjyydestä, jossa vieraana oli Tapio Marjanen  (1 436 katsottua minuuttia). Yli 3 sekunnin katselukertoja videolle kerääntyi 2 524 ja keskimäärin ohjelmaa katsottiin 13 sekuntia. Ohjelmaa katsoivat pääasiallisesti yli 65-vuotiaat miehet.

Tällä hetkellä Youtuben katsojamäärät ovat vielä pienet, joten emme lisää niitä kesäkuun tuloksiin. Tarkoitus on kehittää vielä Facebookia sekä omaa sivustoamme isommaksi, jotta saavuttaisimme isompia katselumääriä.