Nostalgia nousi vuoden 2022 keskeiseksi kuluttajatrendiksi, paljastaa maksu- ja shoppailupalvelu Klarnan The Checkout -trendiraportti. Muun muassa vintage-teknologiatuotteet, 2000-luvun muoti ja...
Ostaminen
Black Friday oli jälleen vuoden suosituin ostospäivä Suomessa ja suomalaiset ostivat 4 prosenttia enemmän kuin edellisen vuoden Black Friday -alennuspäivänä,...
Suomalaisille on tärkeämpää kuin esimerkiksi ruotsalaisille ja norjalaisille, että yritys käyttäytyy ympäristön näkökulmasta kestävällä tavalla. Asia selviää kansainvälisen vähittäispankki-, maksu-...
Pandemia on mullistanut suomalaisten tavan tehdä ostoksia, sillä verkkokauppa on juurruttanut lopullisesti paikkansa suomalaisten ostokäyttäytymisessä. Suomalaisten huomattava enemmistö edellyttää nyt,...