Suomalaiset ovat edelleen kiinnostuneempia henkilökohtaisesta taloudestaan kuin missään muualla maailmassa. Shoppailu- ja maksupalveluyhtiö Klarnan tuore Money Management Pulse -tutkimusraportti paljastaa...
Klarna
Suomalaisten halukkuus ostaa verkosta kasvoi vuoden 2021 lopulla ja yli joka kolmas suomalainen uskoo tekevänsä suurimman osan ostoksistaan verkossa vuoden...
Shoppailu- ja maksupalveluiden tarjoaja Klarna on julkaissut datakoonnin alennusmyyntipäivä Black Fridaylta. Black Fridayn suosio jatkoi kasvuaan ja kokonaisuudessaan verkko-ostokset kasvoivat...
Maksupalveluyhtiö Klarna on julkistanut suuren kansainvälisen tutkimuksen, jossa selvitettiin miten pandemia on vaikuttanut pukeutumistrendeihin ja ostokäyttäytymiseen. Suomen tuloksissa nousivat erityisesti...
Kevään ja kesän aikana moni suomalainen on viettänyt olosuhteiden pakosta tavallista enemmän aikaa kotona. Edes kesälomalla ei välttämättä lähdetä matkoille,...